woensdag 11 maart 2009

En flits... het is al weer 2 maanden, een nieuwe babykamer, een flinke griep voor Jens en mij, en een onverwachte ctg van de beeb later. Nog drie weken en dan staat de nieuwe beeb gepland. Ik ben al weer 2 weken met verlof, gek hoor, dat gevoel zit er nog niet echt in. Ben gewoon lekker thuis bezig op de dagen dat Jens naar het kdv is en verder gaat alles zijn normale gang.

2 weken geleden moest ik voor controle naar de VK. Daar vertelde ik dat ik de beeb veel minder voelde dan voorheen. Ik dacht dat het gewoon zou komen doordat ie minder ruimte had, maar ik moest gelijk door naar het ziekenhuis voor een ctg. Gelukkig was alles gewoon goed, maar het was toch best even schrikken eigenlijk. Had er nooit rekening mee gehouden dat het ook wat anders kon zijn. Maar... alles goed dus.

Moest net zelf even lachen om mijn vorige bericht. Die babykamer... die is gewoon helemaal opnieuw gedaan. Niks meer hardblauw, oranje en visjes. Maar babyblauw op de muren, een grote boom op de muur, een tak op de andere muur en nog een echte tak met vogeltjes boven de commode. Het schóot dus lekker op, maar vond het toch maar niks, en ben weer opnieuw begonnen. De nieuwe versie ben ik heel blij mee, ik zal vanmiddag even foto's plaatsen.

En ook mijn lo's van de laatste tijd zal ik eens laten zien, want ik loop behoorlijk achter inmiddels.

Met de grote kleine uk gaat alles ook heerlijk relaxt. Alles gaat nu zo lekker makkelijk dat ik wel eens bij mezelf denk: waar beginnen we aan met weer zo'n ukkie, waarmee je samen nog maar een ritme moet zien te vinden. Jens is nu zo makkelijk, die kan je overal mee naartoe nemen, als ie 's middags maar kan slapen. Maar... ik maak me er niet echt druk om, komt vast allemaal goed, is het niet snel, dan toch over een jaar of 2 wel, haha! Jens kletst lekker en begint ook steeds meer over te nemen van wat ie hoort of ziet. Sinds vanochtend zegt ie Houdoe! Hoorde hij op de televisie, hihi, geen gehoor!

Geen opmerkingen: