woensdag 7 januari 2009

De beste wensen...

... voor het nieuwe jaar en dat er allemaal fijne herinneringen gecreëerd gaan worden in goede gezondheid!

Heel veel nieuws heb ik niet te vertellen, alles gaat goed met ons en de nieuwe beeb! We hebben gezellige kerstdagen achter de rug met familie op de eerste en lekker niks in joggingbroek op de tweede dag. Oud en nieuw ook met familie gevierd, was érg gezellig! En we hebben een beginnetje gewonnen voor ons miljonairsschap, haha, we hadden met 6 gezinnen een straatje staatsloten en hebben maar liefst € 74,= gewonnen... totaal, dus toch al gauw ruim € 12,= per gezin, is dat even een fijne start ;o) !

Mijn eerste layout van het jaar is trouwens ook een feit, moet m nog even op de foto zetten, maar ik ging gisterenavond nog even snel wat leuks bij elkaar zoeken, alvast voor het moment dat ik tijd zou hebben om te scrappen, het was tenslotte al half 10 geweest. Maar... ik zag een foto en papier, ik had een idee en een uur later was ie af! Ha! Wat het is geworden laat ik later zien!

Verder hebben we in onze vrije dagen nog het één en ander weer aangepakt in huis, de trapgaten zijn eindelijk af, het was even werk, maar dan heb je ook wat, wat een verschil zeg! En de muren van de babykamer zijn geschilderd (wit, lichtblauw, harder blauw en grijs), nu nog de strepen op de witte muur (lichtblauw, harder blauw, grijs en oranje) en de visjes zagen en schilderen. En iets voor de ramen, en...

Ondanks dat weinige nieuws, toch nog best wat informatie te delen ;o), tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: