dinsdag 9 december 2008

Yeahhhhhhhhhhhhh!!!!

Eindelijk weer eens lekker zitten scrappen gisteren. Niet eerst een uur naar het papier hoeven staren, niet constant twijfelen, gewoon beginnen en stoppen wanneer de pagina klaar is. Héérlijk was het weer eens!

Dit was de eerste creatie van gistermiddag:


De tweede:


En omdat het zo lekker ging heb ik deze gisteravond nog gemaakt:


Ik heb trouwens nog wel de stoomboot van het vorige bericht ook gemaakt, is erg leuk geworden (al zeg ik het zelf ;o) ), maar ja... sinterklaas is al voorbij, stoomboot opgeruimd, dus om daar nou nog een foto van neer te zetten...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat heerlijk dat je weer eens een dagje kon scrappen (ik heb er ook van genoten) ;-)
Vind alledrie de lay outs weer erg leuk geworden (hoe kan het ook anders), maar Mr Handsome blijft mijn favoriet. Die vind ik echt super!

x Jeanet

Sonja zei

Wat een prachtige layouts maak je!

Fijne kerstdagen!

gr.sonja

Karin zei

Leuke LO's hoor. Vind vooral de eerste erg mooi!