maandag 17 november 2008

Ik ben heel slecht...

... in het bijhouden van mijn blog de laatste tijd. Heb ook niks scrapperigs te laten zien, hoewel... volgens mij hadden jullie er nog 2 tegoed. Die zal ik nog even opzoeken en later plaatsen.

Mijn scrapactiviteiten staan echt op een heel laag pitje. Ik heb het druk, ben sneller moe dan normaal, moet veel dagdromen over de nieuwe beeb ;o), verzinnen hoe we het kamertje gaan maken etc. etc. en zijn nog steeds veel in huis bezig. Dus scrappen komt er even niet van, heb ik zeer weinig inspiratie voor de laatste tijd en heb ik weinig tijd voor over. Vandaar... helaas! Komt hopelijk snel weer goed.

Wel ander leuk nieuws, onze 2e beeb wordt ook een jongen. Dus straks heb ik 2 van die kleine stoere heel ondeugende (als hij een beetje op zijn grote broer gaat lijken) dondersteentjes rondlopen! Vorige week donderdag hadden we de 20 weken-echo en alles zag er super uit, en dat was natuurlijk het belangrijkste. Maar waar wij ook heel nieuwsgierig naar waren - wat wordt het? - konden ze niet zien, knietjes bij elkaar, voetjes gekruisd...

Dus 's middags meteen gebeld voor een geslachtsbepaling bij het echobureau (waar ze pretecho's maken) en die mevrouw kon het na even zoeken (placenta aan de voorkant, navelstreng in de weg) wel zien... we krijgen nog een jongen! Ik had het wel een beetje gedacht, en ik vind het zo leuk (vooral ook voor Jens)! Nu nog dik 4 maanden wachten om te zien hoe hij eruit ziet. Automatisch denk ik toch aan een tweede Jens, terwijl ik heus wel weet dat dat helemaal niet zo hoeft te zijn, maar toch... dat idee wil er nog niet helemaal uit!

Om toch even iets super-creatiefs te laten zien, hier even een link naar de blog Stukje bij Beetje (heel erg leuk om te lezen). Francine heet zo'n ontzettend mooie stoomboot gemaakt, héél erg gaaf, misschien als ik ergens een paar uurtjes over heb deze week... http://www.stukjebijbeetje.com/2008/11/things-you-can-do-paper-and-glue.html

1 opmerking:

Francine zei

Awwww, ik ben gevleid :-)

En GEFELICITEERD met je tweede zoon-op-komst! Twee jongens na elkaar RULES, ik kan het weten.