dinsdag 8 september 2009

Layouts!!!

De vakantie is al weer een paar weekjes voorbij en hij was heerlijk, maar kort, altijd weer véél te kort. Alles gaat lekker hier en met de kleine kleine man gaat het ook super. Groeit als kool (we noemen m bulletje ;o) ) en hij heeft zijn eerste tand al! Ik gun het kind best een leuk gebitje, maar een tand met 5 maanden?! En de grote kleine man is helemaal verliefd op zijn kleine broertje, dus dat zit ook wel goed.

Hier een tijdje niks laten horen, maar dat wil niet zeggen dat ik niks heb gedaan. Ik heb best lekker gescrapt, maar gewoon erg weinig laten zien. Maar hieronder komen ze! Ik loop een beetje achter, dus geen hele recente foto's, zelfs nog foto's van Jens van de leeftijd van Thijs nu, dus...

Thijs:







En Jens:


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Iloon, je LO's zijn helemaal super! En wat een gave foto's weer van je kleine mannetjes!! Lfs, Gerrie

Anoniem zei

Wat leuk!!! Egt super gaaf joh! Wist niet dat het zo divers en professioneel was! Onwijs veel mogelijkheden en fotoboeken komen er als prentenboeken uit te zien! Leuk om te kijken! Grtjs Marijke!

Jools zei

Mooie scrap's maak je! Mijn zus kan het gelukkig ook goed, want ik zou niet weten hoe.
En nog bedankt voor je felicitatie.

En wat betreft die tanden met 5 maanden? Tren had dat ook. Is nu 17 maanden en heeft ze ALLEMAAL al. Maakte uiteindelijk dat ik met 9 mnd moest stoppen met bv, zoveel tanden en bijtenbijten.

Grtz ;-)

Heidie zei

wat een mooie lo's heb je gemaakt.

groetjes Heidie