zondag 21 september 2008

Ooooooooooooooooooooooooh...

... wat belachelijk lang geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst, maar... ik heb een excuus, een heel goed excuus zelfs... ik ben weer zwanger! Morgen precies 13 weken en ik was MOE! Echt met hoofdletters MOE! Maar het gaat weer een stuk beter inmiddels, dus... ik zal hier zeer binnenkort weer wat laten zien. Ik heb wel een paar layouts weten te produceren, maar die moeten nog even op de foto en op de computer enzo.

Daarnaast ben ik regelmatig weer een beetje in huis aan het klussen, achter Jens aan het aanrennen (die loopt, zo leuk, die waggelbeentjes) of nog even van de laatste mooie dagen aan het genieten. Je weet maar nooit of er nog een zonnige dag komt dit jaar.

Dus kom snel weer even kijken, ik zal binnen een paar dagen weer wat layouts plaatsen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Proficiat met je zwangerschap!!